Placebranding

NEC stadion

NEC vroeg ons om een breed gedragen maatschappelijk programma te ontwikkelen

Maatschappelijk programma en doorontwikkeling business case

Opdrachtgever:
De betaald voetbalorganisatie NEC Nijmegen is de bekendste club uit de regio. Vanuit een fusie tussen Eendracht en NVV Nijmegen in 1910, is de club uitgegroeid tot een voetbalclub die leeft bij alle Nijmegenaren.

 

+

Dietz kijkt anders naar het probleem, waardoor je er veel meer mee kan. Zij leveren gewoon heel grondig, kundig en kwalitatief vakwerk.

Wilco van Schaik - Algemeen Directeur NEC

De opdracht

Een voetbalclub heeft grote maatschappelijke impact en dit geldt zeker voor NEC. NEC vroeg ons om een breed gedragen maatschappelijk programma te ontwikkelen, om de bestaande impact te vergroten. In het verlengde daarvan vroeg NEC ons om mee te denken en te helpen bij het bouwen van een business case voor de toekomstige exploitatie van het stadion en de directe omgeving.

Deel dit bericht

Kennismaken? Wij ontmoeten u graag.

Dietz Strategie & Communicatie
Bel ons gerust via 030 293 43 99.
Liever een mailtje sturen? Dat kan naar info@dietz.nl.

Dietz