Wat doen we?
Wij geloven dat achter elk succesvol gebouw een sterk verhaal schuil gaat. Of het nu gaat om nieuwbouw of de herstructurering, of het nu gaat om woningen, appartementen, winkels, horeca- of leisure-vastgoed. Gebouwen met een sterk merk spreken tot de verbeelding, sluiten aan bij de wensen en behoeften van de doelgroep en kunnen zich onderscheiden van concurrenten.
Waarom doen we dit?
Door samen met belanghebbenden en stakeholders vanuit een unieke merkgedachten vastgoed te (her)ontwikkelen en te vermarkten, voeg je waarde toe aan gebouwen en bouw je aan een plek waar mensen zichzelf graag terugzien. Vastgoedmarketing voegt waarde toe aan woningen en bedrijven en draagt bij aan het creƫren van vraag naar deze vastgoed concepten.
Hoe doen we dit?
Een traject voor vastgoedmarketing doen wij in nauwe samenwerking met de stakeholders. Wij maken gebruik van het Dietz Placebranding model en doorlopen de volgende stappen:
- Formuleren doelstellingen en KPI’s
- Ontwikkelen merkstrategie
- Doelgroepbepaling
- Omgevingsscan
- Concurrentiescan
- Coalities bouwen
- Vastgoedcommunicatie
Op basis van het onderzoek en het ontwikkelen van een merkstrategie gaat Dietz samen met u aan de slag met een uitvoeringsplan om het merk te implementeren, op de pagina vastgoedcommunicatie geven wij meer uitleg.