Marketingcommunicatie
Slot Zuylen is een van de oudste kastelen aan de Vecht. Het Slot heeft een rijke familiegeschiedenis en hier ervaren bezoekers het dagelijks leven van de bewoners in het kasteel. Slot Zuylen biedt diverse activiteiten aan voor recreatief-toeristische bezoekers, zoals rondleidingen, evenementen, trouwlocatie, vergader- en congreslocatie en horeca. Om het Slot meer onder de aandacht te brengen bij potentiƫle bezoekers, wil Slot Zuylen nog gerichter inzetten op marketingcommunicatie. Hierbij is het van belang om de strategie te vernieuwen en van hieruit de kanalen verder in te zetten gericht op de doelgroep.
Van beleidsplan naar marketingstrategie.
De opdracht
De opdracht
Samen met het team van Slot Zuylen wordt de profilering, positionering en marketingstrategie van het Slot onder de loep genomen en waar nodig bijgesteld. De positionering en marketingstrategie vormen de basis voor het beleidsplan. Dit wordt verder uitgewerkt in een uitvoeringsplan inclusief contentkalender. Daarnaast biedt Dietz gedurende hands-on ondersteuning in de uitvoering van de marketingcommunicatie voor het Slot.