Branding en positionering

Een positionering die past bij het gebied en de gekozen doelgroep. 

Dietz is al jaren actief op het gebied van branding en positionering. Of het nu gaat om winkelcentra, nieuwe woongebieden, steden of regio’s. Vanuit een sterk merk bouwen wij aan een succesvol ‘product’. Voor ons begint het denken namelijk altijd bij het merk. Van daaruit ontwikkelen we een succesvolle marketing- en communicatiestrategie. Vanuit deze gedachten ontwikkelen we sinds enkele jaren ook succesvolle concepten voor nieuwe woon-, leef- en werkgebieden. Hierbij gaan we op zoek naar het DNA van de plek en zorgen voor een onderscheidende, relevante en geloofwaardige positionering. Een positionering die past bij het gebied en de gekozen doelgroep. 

Onze methoden

Dit doen wij altijd samen met belanghebbenden en stakeholders. We maken hierbij gebruik van ons eigen Dietz Placemaking Model en onze onderdompelmethode. Met het Dietz Placemaking Model ontwikkelen we een merkstrategie op één A3. We brengen de belangrijkste facetten in kaart. Denk hierbij aan de doelstellingen, het DNA van de plek, de doelgroepen en mogelijke samenwerkingspartners. Door een strategie te ontwikkelen in een beknopte weergave, focussen we ons op de die elementen die er echt toe doen en houden we de energie vast. Op basis van het Dietz Placemaking Model hebben we al door het hele land merkstrategieën ontwikkeld voor woonwijken, steden en winkelcentra.

Meer weten over onze aanpak voor branding en positionering? Neem dan contact met ons op!

In onderstaande video vertelt Luc Dietz hoe het Dietz Placemaking model werkt.

Een greep uit onze projecten.

east
Gebiedsontwikkeling & vastgoed
Gebiedsontwikkeling & vastgoed
Gebiedsontwikkeling & vastgoed
Gebiedsontwikkeling & vastgoed
Gebiedsontwikkeling & vastgoed
Gebiedsontwikkeling & vastgoed
Gebiedsontwikkeling & vastgoed

Kennismaken? Wij ontmoeten u graag.

Dietz Strategie & Communicatie
Bel ons gerust via 030 293 43 99.
Liever een mailtje sturen? Dat kan naar info@dietz.nl.