Vastgoedcommunicatie

Wat doen we?

Gebouwen met een sterk merk spreken tot de verbeelding, sluiten aan bij de wensen en behoeften van de doelgroep en kunnen zich onderscheiden van concurrenten. Op basis van gedegen onderzoek en het ontwikkelen van een merkstrategie gaat Dietz samen met u en de stakeholders aan de slag met een uitvoeringsplan om het merk te implementeren.

Waarom doen we dit?

Door samen met belanghebbenden en stakeholders vanuit een unieke merkgedachten vastgoed te (her)ontwikkelen en te vermarkten, voeg je waarde toe aan gebouwen en bouw je aan een plek waar mensen zichzelf graag terugzien. Vastgoedmarketing voegt waarde toe aan woningen en bedrijven en draagt bij aan het creëren van vraag naar deze vastgoed concepten.

Hoe doen we dit?

Voordat vastgoedcommunicatie wordt ingezet doorlopen we eerst de stappen van het Dietz Placebranding Model:

Bij de communicatie richten we ons op het uitvoeringsplan. Hierin komen de marketing-communicatie activiteiten, campagnes, concepten en evenementen terug. Er wordt altijd gekeken naar een combinatie van online- en offline middelen afgestemd op de doelgroep. Het uitvoeringsplan biedt een handreiking om vastgoedcommunicatie uit te voeren. Wij bieden tevens ondersteuning in deze uitvoering, door gezamenlijk met u de juiste middelen te ontwikkelen en kanalen in te zetten onder één merk. Heeft u verdere vragen of ondersteuning nodig, neem dan contact met ons op.

Een greep uit onze projecten.

Kennismaken? Wij ontmoeten u graag.

Dietz Strategie & Communicatie
Bel ons gerust via 030 293 43 99.
Liever een mailtje sturen? Dat kan naar info@dietz.nl.

Dietz