Diabolo-model

Al 14 jaar hanteert Dietz de Diabolo als eigen succesvolle participatiemethodiek. De Diabolo is een uiterst eenvoudig instrument om bij ingewikkelde processen doelgroepen op een juiste manier te betrekken. Basis van de Diabolo is dat je als organisatie die wil participeren met een omgeving, net zoveel tijd en aandacht geeft aan het ophalen van meningen en idee├źn, als aan het teruggeven wat je ermee gedaan hebt. Mensen ontlenen een positieve mening aan een participatieproces niet aan wat ze zelf ingebracht hebben, maar aan de terugkoppeling wat er ook echt mee gedaan wordt of niet. Dan voelt men zich serieus genomen. Waar wij de Diabolo toepassen, krijgen we ook steevast van participanten terug dat ze dankzij de Diabolo, begrijpen hoe het proces in elkaar steekt en daardoor meer ontspannen deelnemen.

In onderstaande video legt Luc Dietz meer uit over het Diabolo-model.

diabolomodel

diabolomodel

Onze expertises.

Lokale en regionale lobby & Public affairs

Lokale en regionale lobby & Public affairs

Lees verder arrow_forward
Reputatie- en imagomanagement

Reputatie- en imagomanagement

Lees verder arrow_forward
Strategische communicatie

Strategische communicatie

Lees verder arrow_forward
Stakeholdermanagement

Stakeholdermanagement

Lees verder arrow_forward
Strategisch omgevingsmanagement

Strategisch omgevingsmanagement

Lees verder arrow_forward
Procesmanagement & besluitvorming

Procesmanagement & besluitvorming

Lees verder arrow_forward
Branding en positionering

Branding en positionering

Lees verder arrow_forward

Kennismaken? Wij ontmoeten u graag.

Dietz Strategie & Communicatie
Bel ons gerust via 030 293 43 99.
Liever een mailtje sturen? Dat kan naar info@dietz.nl.

Dietz